Skip to content

Hledáme manažera / manažerku studijních pobytů v zahraničí

Přidejte se k nám

Milujete cestování, angličtinu máte zarytou pod kůží a organizační um vám koluje v žilách? Pak jste to vy, koho hledáme do našeho týmu.

Kdo jsme

Jsme Tutukimalá agentura, která pomáhá plnit velké sny.

Už řadu let podporujeme všechny, kdo touží po vzdělání, poznávání světa, dobrodružství a nezapomenutelných zážitcích. Specializujeme se na studijní a jazykové pobyty v zahraničí.

Do světa jsme vypravili stovky studentů a cestovatelů, kteří chtěli poznat jiné země i sami sebe. Pro naše klienty jsme průvodci a oporou – pomáháme jim při výběru programu, organizaci cesty a zajištění všeho důležitého, a zůstáváme jim k dispozici i během pobytu v cílové destinaci.

Díky našim zkušenostem, kontaktům a osobnímu přístupu se může na studijní dobrodružství vydat prakticky kdokoli – na Maltu, do Austrálie, Kanady, Anglie i dalších koutů světa.

Proč hledáme nového kolegu / kolegyni

Náš tým je malý, ale sehraný. Po dvou letech se s námi loučí kolega, který měl na starosti agendu studijních pobytů, a my teď hledáme nového člověka, který tuto roli převezme, naváže na kvalitně odvedenou práci a přinese i vlastní nápady a energii.

Koho hledáme

Hledáme kolegyni nebo kolegu, který rozšíří náš tým a bude se s nadšením věnovat organizaci studijních a jazykových pobytů v zahraničí. Ideálně někoho, kdo má osobní zkušenost se studiem nebo pobytem v zahraničí a dokáže tuto zkušenost spojit s pečlivostí, empatií a schopností dobře komunikovat s lidmi.


Co bude náplní vaší práce:

  • komplexní organizace studijních pobytů – od výběru programu až po letenky a pojištění,
  • každodenní komunikace s klienty i zahraničními partnery,
  • příprava cenových kalkulací a podkladů k cestám,
  • psaní textů na web (např. představení škol, programů, krátké články).

Uvítáme, pokud máte:

  • osobní zkušenost se studiem v zahraničí (např. jazykový pobyt, střední škola, univerzita),
  • vášeň pro cestování a chuť objevovat nové věci,
  • výbornou znalost angličtiny (mluvené i psané),
  • výbornou znalost češtiny – bezchybný psaný projev je pro nás klíčový, protože součástí práce je i editace a tvorba textů na webu,
  • výborné organizační schopnosti a samostatnost,
  • zkušenosti s prací s fotkami či správou webu,
  • profesionální, přátelské a vstřícné vystupování,
  • orientaci na klienta a schopnost zvládat různorodé situace s klidem a nadhledem.

Co by vám nemělo chybět

Součástí této pozice jsou i občasné služební cesty do zahraničí, proto je potřeba být flexibilní a otevřený/á cestování.

Tato práce bude vyhovovat člověku, který:

  • má rád/a změnu a rozmanitost,
  • baví ho komunikace s lidmi, ale zároveň umí pracovat samostatně,
  • se chce dál rozvíjet a učit nové věci,
  • hledá smysluplnou práci, která má dopad.

Kdy vás potřebujeme

Nástup během září by byl velmi vítaný.


Co nabízíme

  • smysluplnou práci s reálným dopadem na životy klientů,
  • kancelář v centru Brna s přátelskou atmosférou,
  • možnost cestovat (služebně i inspirativně),
  • flexibilní pracovní dobu a prostor pro vlastní organizaci práce,
  • služební notebook a telefon,
  • 5 týdnů dovolené,
  • příspěvek na stravování,
  • nástupní plat ve výši 40 000 Kč.

Zaujala vás tato nabídka?

Pošlete nám prosím svůj životopis a krátký motivační dopis na e-mail: p.gultova@tutuki.cz. Ozveme se co nejdříve.

Těšíme se na případnou spolupráci.

Sledujte nás na Instagramu

Nastavení soukromí
Podrobné nastavení Odmítám Souhlasím
Nastavení soukromí
Zrušit Uložit nastavení