Proč se učit jazyk v zahraničí?

Protože je to nejrychlejší způsob, jak se jazyk naučit. Po výuce si můžete nabyté znalosti vyzkoušet hned v praxi a to vám dává smysl. Navíc se kromě jazyka učíte i něco o kultuře a životním stylu dané země.

Proč jet s Tutuki?

Protože děláme, co nás baví a snad je to i vidět. V oboru působíme od roku 2001. Řadu škol po světě jsme viděli a jistě ještě uvidíme :). Umíme vám mezi sebou srovnat jednotlivé státy i školy (a to nejen podle ceny).

Baví nás si s vámi povídat a zjišťovat, co byste si přesně přáli. Na to pak pasujeme nabídku.

Nejsme a nikdy nebudeme „továrnou“ na prodej zahraničních pobytů. Nechceme ztratit komunikaci ani vztahy, které si s vámi během spolupráce tvoříme.

Jsme s vámi ve spojení i po příletu do země, kdy zjišťujeme, jak se vám tam líbí.

Jak srovnávat cenové kalkulace?

Víme, že poptáváte jazykový kurz u více agentur. A je to tak správně. Jen, prosím, nesrovnávejte pouze celkovou cenu bez dalších informací o škole. Mohlo by se totiž stát, že srovnáváte školu nízké kvality se školou vyšší kvality. Což z názvu školy a čísla celkových nákladů nepoznáte.

Ceny si tvoří školy samy. Není tedy levná nebo drahá agentura. Ale levná nebo drahá škola. A to má svůj důvod.

Rozumíme tomu, že můžete mít omezenější rozpočet. Fajn, nabídneme levnější školu, ale řekneme k tomu, s jakými slabinami se můžete na místě setkat. Ptejte se, proč je škola drahá nebo naopak levná.

V naší nabídce naleznete excelentní školy, výborné školy i ty levnější, které ale stále drží určitý standard.

Na jak dlouho můžu vycestovat?

To záleží plně na vás. Některé školy vás zapíší i na jeden týden. Všechny školy pak akceptují zápisy na týdny dva či klidně na celý rok.

Kurzy obecné angličtiny (němčiny) mají nástupní termíny každé pondělí. Zkouškové kurzy mají dané nástupní termíny i minimální počet týdnů, který musíte studovat, abyste byli na zkoušku maximálně připraveni.

Jak dlouho se pobyt vyřizuje?

Když už máte jasno v tom, kam a na jak dlouho pojedete, tak můžeme vše vyřídit i do 2 týdnů. Pokud však chcete mít jistotu místa na škole i v ubytování, je vhodné začít vše vyřizovat minimálně 4 týdny před plánovaným odletem.

Dostatečná doba před odletem se totiž projeví i v ceně letenky. Čím později ji koupíme, tím dražší může její cena být.

Budu muset pobyt hradit v cizí měně?

Ne, pobyt hradíte v Kč na náš český účet u FIO banky. Cizí měna se přepočítá aktuálním kurzem (devizy prodej u FIO banky) v den vystavení faktury. Můžete však platit také v AUD či EUR, pokud si to budete přát.

Zajistíte mi dopravu i ubytování?

Ano. Letenku či jízdenku do cílové destinace i ubytování vám můžeme zajistit. Záleží na vašem rozhodnutí, zda budete chtít tyto služby zajistit nebo si je zorganizujete individuálně. Více informací naleznete v sekci Ubytování a doprava.

Mám si uzavřít cestovní pojištění?

Jednoznačně ano. Cestovní pojištění vám můžeme uzavřít s pojišťovnou Union. Více informací v sekci Cestovní pojištění.

Mohu se na vás obrátit i po příletu?

Samozřejmě a my sami se vám ozveme s otázkou, jak se vám daří a zda vše odpovídá vašim představám. Rádi zůstáváme v kontaktu.

Co když se mi bude stýskat?

I to se může stát. Cestování je bez pochyb nádherné a fascinující. Jenže s sebou nese i možná úskalí. První dny na cestách se budete patrně cítit jako v ráji, vše bude nové a krásné. Ale pak se můžete najednou ocitnout v jakési frustraci. Proč? Protože můžete spadnout do tzv. kulturního šoku. Nikdy jste o něm neslyšeli? Pak si o něm přečtěte v našem článku.

Co když před odletem onemocním?

I to se může stát a je potřeba nás o této situaci hned informovat.

Je dobré si pečlivě pročíst storno podmínky vybrané školy, které dostanete jako součást smlouvy. V některých případech lze pobyt odsunout. Pokud by nešel odsunout nebo nahradit někým jiným, je dobré mít uzavřeno pojištění storno poplatků, které můžete získat od nás. Více informací v sekci Cestovní pojištění.

Letenky či jízdenky většinou stornovat nejdou. Někdy jde posunout datum odletu i příletu. Někdy ovšem ne. V tom případě je také vhodné uzavřít pojištění storna.

Každý případ však řešíme individuálně ve spolupráci se školou i dopravci.

Co když se mi nebude něco líbit?

Zjistíte-li, že vaše představy se liší od reality, řešte to.

Zajděte na recepci školy a svěřte se s problémem, který máte.

Napište nám.

Dejte škole i nám čas, abychom mohli problém napravit. Někdy se setkáváme se situací, kdy nám po vašem příjezdu řeknete, co se vám nelíbilo. Jenže, to už nemůžeme my ani škola změnit. A to je škoda.

Jsme tu pro vás a chceme vidět úsměv na vaší tváři.